Grupul Ţiriac a finalizat procesul de rebranding demarat în urmă cu câteva luni, oferind astăzi publicului o nouă imagine şi o nouă abordare de business. Acest proces pune în centrul atenţiei organizaţiei CLIENTUL, indiferent de linia de business vizată – auto, imobiliare, leasing, servicii financiare sau transport aerian.

Procesul de rebranding înseamnă nu doar o schimbare de imagine, ci şi o schimbare de mentalitate de business, influenţând Grupul din toate punctele de vedere: operaţional, social, economic, cultural şi strategic. La nivel organizaţional, s-a schimbat imaginea Grupului, s-au redefinit valorile, misiunea şi viziunea, s-au eficientizat activităţile, s-au recreionat fluxurile de lucru şi s-au optimizat costurile. La nivel individual, pentru fiecare membru al echipei, rebrandingul aduce o notă proaspătă, de apartenenţă la un Grup puternic şi forţă de reprezentare sporită, fiind caracterizat prin aplicarea unor principii de lucru şi de conduită unitare, bazate pe profesionalism şi implicare.

“Prin actualul proces de rebranding, implementăm o nouă abordare de piaţă, mai actuală, mai dinamică şi mai orientată către client şi nevoile acestuia. Am convingerea că acest demers va aduce organizaţiei şi membrilor ei beneficii de imagine şi comerciale care vor contribui în continuare la dezvoltarea afacerilor noastre şi la reconfirmarea Grupului Ţiriac drept unul dintre cei mai puternici actori comerciali din România.” declara Ion Alexandru Ţiriac.

Elementul cel mai ofertant din punct de vedere vizual al întregului proces de rebranding este BLAZONUL ŢIRIAC. Acesta respectă din punct de vedere al simbolurilor reunite, cromaticii şi construcţiei toate standardele aferente, fiind atestat de Comisia Naţională pentru Heraldică a României. Blazonul reuneşte valorile principale ale organizaţiei: Leul simbolizează integritatea şi puterea. Albina încadrată de cele două romburi înseamnă munca organizată şi disciplină. Steaua este viziunea asupra drumului urmat. Turnul reprezintă stabilitatea, protecţia şi dorinţa de înălţare. Reunind într-o singură entitate valoarea trecutului şi direcţia de urmat în viitor, blazonul mai are un semn distinctiv: dublul T – care reprezintă continuitatea în business. Practic, blazonul simbolizează succesul unui business creat prin muncă şi integritate, în jurul numelui Ţiriac. Grupul va continua să-şi construiască strategia pe aceeaşi direcţie, prin viziune şi stabilitate.

Această imagine va fi asociată numelui fiecarei linii de business şi a fost realizată în urma unui amplu proces de cercetare şi creaţie, derulat de către echipa Ţiriac împreună cu parteneri din exteriorul organizaţiei.

“Am realizat un amplu proces de selecţie la care au participat cele mai cunoscute agenţii de branding din ţară. Împreună cu căştigătorii concursului, am dezvoltat un nou simbol pentru marca Ţiriac. Logotipul final a fost ales în urma unui studiu intern realizat pe un eşantion reprezentativ de colegi, selectaţi din toate diviziile Grupului; în cadrul acestuia, majoritatea a ales blazonul ca fiind cel mai puternic şi reprezentativ simbol pentru marca Ţiriac. Pornind de la logotip, s-au dezvoltat toate liniile de identitate şi comunicare aparţinând noii mărci: manualul de brand, designul elementelor de signalistică interioară şi exterioară, aspectul documentelor oficiale ale organizaţiei etc. Totodată, am creat o întreagă filosofie de marcă, ce se va regăsi în viitoarele campanii de marketing şi comunicare pentru reţeaua de distribuţie şi service Ţiriac Auto, cât şi pentru celelalte branduri din portofoliul Grupului Ţiriac.” – Valentin Safta, Marketing Director Ţiriac Holdings.